8:00 - 19:00

ساعات کاری ما دوشنبه - جمعه

004917683066662 - 00989133086989

ارتباط با ما

واتس اپ

 

بیشترین درخواست حقوقی و اداری ایرانیان خارج از کشور چه بوده است؟

موسسه حقوقی بین المللی داود قراخانلو > مشاوره حقوقی  > بیشترین درخواست حقوقی و اداری ایرانیان خارج از کشور چه بوده است؟

بیشترین درخواست حقوقی و اداری ایرانیان خارج از کشور چه بوده است؟

بر طبق بررسی ها و تحقیقات موسسه ما عمده نیاز و درخواست های ایرانیان خارج از کشور را میتوان به طور کلی در چند بخش دسته بندی کرد :

1- دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد ثنا برای ایرانیان خارج از کشور.

2- پیگیری مسائل و امور حقوقی خود برای مشکلات داخل ایران خصوصا پرونده های قضایی و مشکلات حقوقی و خانوادگی از قبیل ازدواج و طلاق و ابلاغات اوراق قضایی.

3- امور دانشجویی از قبیل : تمدید معافیت ، دریافت ریز نمرات وامور دانشگاههای داخلی ، تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه.

4-پیگیری امور و کارهای اداری مثلا دریافت گواهی عدم سوپیشینه و یا دریافت شناسنامه برای خود و فرزندان و پیگیری کارت ملی،دریافت پاسپورت.

5- انجام امور وکالت کاری واداری و یافتن وکیل امین و متخصص و مورد اعتماد.

در موارد یاد شده بیشترین مشکل و نگرانی ایرانیان خارج از کشور می باشد.

در بسیاری از موارد دیده شده که ایرانیان خارج از کشور برای انجام و رسیدگی به برخی از کارهای خود در ایران متحمل هزینه سفر و یا حتی بعضا به دلایل قانونی به جهت عدم امکان برگشت به ایران دچار مشکلات عدیده ای می شوند.

در برخی از موارد نیز هزینه مالی شاید چندان به چشم نیاید اما زمان اهمیت دیگری دارد یعنی افراد با توجه به مسائل کاری و مسئولیتهای شغلی که دارند نمیتوانند در یک زمان مشخص نسبت به رسیدگی به کارهای مورد نیاز خود در ایران اقدام کنند.
با توجه به مسائل و مشکلات یاد شده یکی از گزینه های پیش رو استفاده از خدمات موسسه حقوقی بین المللی داود قراخانلو وهمکاران محترم می باشد.

وکلای مجاز ومتخصص ما علاوه بر ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه های مختلف و مورد نیاز ایرانیان مقیم خارج از کشور ، نسبت به پیگیری و رسیدگی به پرونده های اداری شما در ایران اقدام خواهند نمود.

شما می توانید جهت دریافت خدمات تخصصی و مشاوره با ما در کوتاهترین زمان ممکن با ثبت درخواست و یا تماس از طریق واتس اپ از خدمات وکلای موسسه حقوقی وبین المللی ما بهرمند شود.

بدون نظر

پیام بگذارید