8:00 - 19:00

ساعات کاری ما دوشنبه - جمعه

004917683066662 - 00989133086989

ارتباط با ما

واتس اپ

 

ویزای کار در آلمان

ویزای کار در آلمان

دریافت ویزای کار برای کار در آلمان به چند مرحله بستگی دارد، اما در کل، مراحل عمده‌ای وجود دارند که باید طی شوند. این شامل مراحل زیر است:

1. **یافتن یک پیشنهاد شغلی**: اولین قدم برای دریافت ویزای کار در آلمان، یافتن یک پیشنهاد شغلی است. برای این کار، شما می‌توانید از وب‌سایت‌ها و پورتال‌های استخدامی آلمان استفاده کنید.

2. **استخدام توسط کارفرما**: بعد از یافتن یک پیشنهاد شغلی، شما باید توسط کارفرما استخدام شوید. این کارفرما باید برای شما مجوز کار از اداره کار آلمان (Arbeitsagentur) بگیرد.

3. **درخواست ویزا**: پس از استخدام شدن، می‌توانید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. برای این کار، باید به سفارت یا کنسولگری آلمان در کشور خودتان مراجعه کنید و درخواست ویزای کار را تکمیل کنید.

4. **مصاحبه و مدارک**: پس از ارسال درخواست، ممکن است برای شما یک مصاحبه تعیین وقت شود. همچنین، شما باید مدارک مورد نیاز مانند مدارک تحصیلی، اطلاعات پاسپورت و غیره را نیز ارائه دهید.

5. **دریافت ویزا**: در صورت تایید ویزای کار شما، شما می‌توانید ویزای کار خود را دریافت کنید و به آلمان سفر کنید.

همچنین، مهم است که اطلاعات خود را از منابع رسمی و قابل اعتماد دریافت کنید و همچنین قوانین و مقررات مربوطه را دقیقاً رعایت کنید. موسسه حقوقی داود قراخانلو یکی از آن منابع قابل اعتماد است…

بدون نظر

پیام بگذارید